El divendres  1/04/05, a les 20:48 (+0200), Núria va escriure:
> no ho estan? jo he vist molta gent amb barret aquest hivern.
> personalment, a mi m'agraden molt i en solc dur a l'hivern, estiguin de
> moda o no.

No sé, jo em refereia a barrets d'aquest estil, per exemple:

http://www.hubich.com/swst_bild.jpg

(el de la dreta)

No a "gorros" de llana o del que siguin. Vull dir que, no sé
si estan de moda o no, només veig que quan era jove (per allà
els anys 1930) tothom en portava, i ara pràcticament ningú.

I em pregunto què deu ser que la gent abandoni aquest costum,
perquè m'agradaria que s'hagués mantingut ja que
m'estalviaria molts mals de cap, entre ells l'haver-me de
pentinar cada matí.

--
hrnzt