hola a tots.

jo no hi vaig ser. i tampoc és que sigui un apassionat de queen, però
m'agraden i els escolto sovint.

només volia comentar, o més ben dit, que algú que hi vagi anat
comenti, la crítica que apareix del concert avui a 'el Periódico'.
realment els deixa més que malament a ells, i a la gira en general...

el subtitol resumeix bé la impressió del crític: "El grup més gran
dels 70 i 80 és avui la més gran estafa que podem veure en un
escenari". és aquí, per si algú la vol llegir:

http://www.elperiodico.com/default.asp?idpublicacio_PK=5&idioma=CAT&idnoticia_PK=199469&idseccio_PK=15&h=050404

PauCas

PauCas