To: <llista@internauta.net>
Sent: Sunday, April 10, 2005 11:24 PM
Subject: Re: [Internauta] Motos

Hola a tothom,

Jo personalment sóc d'en Valentino, però et faré servir una raonament
que normalment fa servir en Nieto (gran professional i millor
comentarista.....), qui te l'interior té el carril bó, potser no és la
millor manera de guanyar, però tampoc crec que l'hagi fet fora amb
"males arts"

Xavi Batalla

En/na Pere Castells ha escrit:

Holes:

Soc d'en Valentino però ... això no es guanya !! no, no m'agradat, que s'ho faci mirar :-((