Compteu amb dos més per part meva

-----Mensaje original-----
De: [EMAIL PROTECTED]
[mailto:[EMAIL PROTECTED] nombre de Eduard Pertíñez
Enviado el: miércoles, 13 de abril de 2005 19:31
Para: llista@internauta.net; Josep M Puig
Asunto: Re: [Internauta] Sobre la proposta d'un sopar "llistaire"

Ja he reservat el local.

M'han demanat si el voliem en exclusiva, o sigui que demanaria a la gent que
es vagi apuntant, per veure si som prou gent per demanar-lo sencer.

Nosaltres som 2.

Edu

A Dimecres 13 Abril 2005 18:58, Josep M Puig va escriure: