Hola llistaires :-)
El passat dissabte 16 , vam participar la Heather i jo, en la festa que feia lÚniversitat Tecnològica de Tennessee a Cookeville Windows on the World)mes o menys, una finestra al mon..
Aquest es un avanç del que us vull explicar de com va anar i de com aquest acte, m´ha fet reflexionar sobre Catalunya i els catalans.
Ara per a mi son les 4 de la matinada i estic massa cansat per escriure , però us puc ávancar, que sobretot degut a lésforc i inteligencia de la Heather ha estat un exit, només invertint 100$, i que quan volem explicar-nos les persones, àdhuc els americans entenen el problema i la personalitat de Catalunya i trobem moltes complicitats.
També cal subratllar, que els propis catalans som el primer obstacle-potser ja som masells- per aconseguir la llibertat del nostre país i esdevenir uns ciutadans normals en un país normal.

Com es costum dir, aprofito, per donar les gracies a la meva dona. Tanks Heather!
Intentaré posar fotos en una web i us passaré el link.
SCP