En/na Pere Castells ha escrit:
No .... el que tu dius es a La Canya (a la Vall de Vianya)..... en Pere, l'anima del restaurant va morir fa uns anys .... aquell restaurant "cutre", de lo milloret de Catalunya, va canviar a un mes modern un pel mes lluny d'aquell. Algunes coses no s'han de canviar .... les fas malbÃ. Els dijous no mes es veia gent amb coll i corbata i puc assegurar (pel que dius hi has estat) que el lloc no era pas ......

Com be dius, feien l'Ãnec amb peres junt amb unes mongetes de Santa Pau saltejades amb cansalada .... tot aixà amb una amanida d'escarola amb pebrots amb vinagre ..... "bocato di cardinali" que vaig poder fruir durant molts anys.

Doncs no sà dir-te :-|

Vaig estar per Olot unes tres setmanes ara farà un any i m'hi van portar varis cops. Mai sabia si anabem cap al sud, el nord, l'est o l'oest (coses que ens pasen als okamakus capquadrats acostumats a l'equilibri i geometria de l'eixample, mar/muntanya, besÃs/llobregat).

El portaben 'el Nasi' (no sà el seu nom, li deiem aixà :), d'uns 40 anys +/-, el seu germà d'uns 30 potser, la mare i la dona d'un d'ells, crec.

El que se sà segur Ãs que el pa Ãs mitic, i quan jo hi vaig ser, el magret d'Ãnec el feien amb poma, potser no era Ãpoca de peres, ves a saber :)

GrÃcies Josep per recordar-m'ho ..... quins temps !!! em foto gran recordant batalletes.

Doncs jo recordo que a la mili... ;-D

-- Josep Payo http://blog.solucio.com