Hola ,

Saturday, April 23, 2005, 10:53:27 AM, escrius:

> qui es i quan fa que aquesta dona va deixar d'estar a aquesta llista?
> la curiositat matà el gat, certament, pero es el primer cop q escric a
> la llista, beient com tracteu a la gent q ja no participaba, me animat
> a fer-ho

Na Joana es un mite en Internet.
A mes de ser una historica de la llista ha participati impulsat moltes
altres activitats "xarxeres" com Foners i una llista de dones que no
recordo el nom.

Es prou coneguda. . . . i jo la conec "in person". Cosa que en aquest
ambits no ho podem dir de tots.

--
*--\      /--*           Alfons G. Dolsa
|____\@@/____| Museu de les Papallones de Catalunya
 \ Ç  ##  Ç /     http://www.papallones.net