Home Josep ... que fots? m'alegro que siguis per aquí ... coi, podries dir alguna cosa :-)) Fotia tan temps, pensava que no hi eres .. disculpa .... ara falta en Roine , a veure si diu algo i ja hi som tots.

----- Original Message -----

From: Josep Domènech
To: internauta@internauta.net
Sent: Saturday, April 23, 2005 4:01 PM
Subject: Re: [Internauta] Llocs on menjar un bon menu.

Hola a tothom;

En Domènech (que soc jo) segueix a la llista.

A la foto es pot veure de manera molt clara que ja en faltaven dents. Per això no parlo (escric), però llegeixo cada dia.

El sopar d_ara es massa lluny per mi. (Tornar conduint pot tenir riscos).

Salutacions a tothom.

Josep.

Missatge per en Carles Pina i Estany: No me_n he sortit amb Linux. Segueixo amb Windows XP, però això ara esta molt mal vist a la llista.