Hola.

Tinc un problema amb un pc amb winxp sp2 en el
que hi ha un spyware que no puc treure de cap
manera... crec que és el "msxpsupport"... he buscat
al google i he fet el que hi posa i no hi ha manera.

He passat el ad-aware, el spybot S&D, el ms antyspyware,
el norton 2005, el panda on-line, el cwshredder... tan en
mode normal com en mode segur... i no hi ha manera.

Quan fa una estona que està el pc engegat surt una icona
groga amb senyal d'advertència que t'envia a la plana de
msxpsupport i de vegades altra que va a searchem.net i
no hi ha manera de treure-ho.
A més a més s'em menja els menús i barres d'eines de
l'IE... no apareixen.

Abans de reinstal·lar el xp volia demanar-vos si sabeu com
ho puc sol·lucionar...

En aquest cas estic fent de Babau ja que el pc és de la meva
cosina i ja hi porto un munt d'hores .  :-(

Gràcies.

Adéu