Per cert, alg est recollint tots aquests restaurants en una nica
llista ? trobo que seria prou til :-)
Jo l'nic que connec, i que m'agradava prou s l'hostal de Rita
est a Arag, 279 (a tocar de passeig de grcia)
El men em sembla que ara est a 7.60+iva (cafe apart) (fa fies que
no hi vaig)
A nosaltres que voliem dinar rpidets ens anava molt b, els cambrers
acostumen a anar bastant per feina (et treuen els plats de seguida que
son buits etc....) i el menjar no s el tpic bistec amb patates, sin
que hi acostuma a haver prou barietat i normalment, la qualitat tot i
que no s espectacular, s bona.
Aix si, si hi vas a la una en punt entres tot just obren i cap
problema (tenen moooltes taules), per si hi vas ms tard, cap a dos
quarts, ja et toca fer cua tot i que normalment avana prou depressa.

P.D. Jo tamb surto com a agraciat en les fotos que estan circulant
aquests dies sobre l'ltima trobada :-) que per cert, el lloc estava
molt b, no? no em sona que ning l'hagi dit

--
* Ermengol *

* Els ordinadors no resolen problemes,  *
* simplement executen solucions.          *