quan vaig entrar a aquesta llista....per aquells dies de felicitat
continguda a la llista s'hi respirava aire de novetat... serien els
28.8k als que em tocava rebre els mails, pero tot semblava bonic i
agradable... tot?, no tot no, hi havia una petita porciˇ de
participants en la llista que eren una mica, com dirieu alguns, toca
pilotes....  Si, el recordeu? encara ens llegirÓ?, aquell entranyable
i estimadissim Biel??

Ara que ja estem "tots", podriem fer que tornara, una mica de mala
llet ens va be, no?, no vull fer males marors, clar. Per˛ no puc
deixar d preguntar-me al respecte.... qui seria aquell que ens tenia
tant pendents d'ell?, qui era? i per que ens va tocar aguantar-lo i
per que sen va anar?

Biel, si em llegeixes, manifestat! :-D

Laura