hola

Si, que funciona la web, crec vaja, pero el que m'ha impresionat es la
imatge q posen a la primera plana de la web... on hi es açò?

http://www.bcn.es/publicacions/Bcn_escultures/imatges/buscador/estacnord.jpg

Sobre l'altra, doncs el que deia, no se com no la vaig vore(o no la
recorde) el cop q vaig estar al port de barna... un altre cop serà.