El Diumenge 24 Abril 2005 21:59, Josep M Puig va escriure:
> No caiguis en el mateix error, el problema no Ãs el tipus de programari,
> sinà la defensa dogmÃtica que es fa del programari lliure, sense tenir en
> compte les circumstÃncies personals dels quà utilitzem programari privatiu,
> i perdent-nos el respecte que ens mereixem TAN SOLS PER AQUEST FET.

0. No importa cridar.

1. La llibertat nomÃs està segura quan hi ha qui la defensa.  Si per a tu
llibertat = dogma en sentit pejoratiu, cap problema.  Ja va bà anar sabent de
quin peu hom calÃa.

2. Sap greu que es defensi el programari lliure, fins i tot es troba que Ãs
una falta de respecte pels que usen programari privatiu?  Doncs a veure com
es menja que al mateix lloc, i amb els mateixos missatges:

2.1. En Josep Payo tambà usa programari privatiu i no troba cap falta de
respecte que el defensi.  D'avui mateix:

Cito en Josep perquà sembla que pocs mÃs gosen pronunciar-se aquà sobre el
tema:

2.2. Altres d'aquesta llista tampoc ho troben cap falta de respecte. Comencen
a usar-lo perà amb ajuda passada en privat. No dirà pas qui sÃn, perquà
tenen
raÃ: quan li vaig dir a un que ho demanÃs en pÃblic i aixà es beneficiava
tothom, em va dir que vol passar pel mateix mobbing a la llista que jo. A mi
tant em fot, el mobbing defineix i retrata tant bà a qui el practica, que Ãs
fins i tot un regal.

No els citarÃ, perà puc copipastar un fragment d'un missatge rebut en privat
aquesta mateixa setmana:

ÂGrÃcies pel suport (tÃcnic i moral) que m'has donat fins ara.Â

Tot aixà a la mateixa llista on Ãs una falta de respecte parlar de programari
lliure.

De totes formes, en veure el runrun dels meus ofesos, haig de dir que estic
molt orgullÃs de tots vosaltres :**

--
BenjamÃ
http://weblog.bitassa.net