Hola!

Estreno preguntes a la meva tercera època a l'Internauta :-)

Algú ha vist o anirà a veure proximament l'obra de teatre "Fuente
Ovejuna", al TNC?

No sé si anar-hi... pros:
a) tinc curiositat per veure una obra clàssica. He vist algunes obres
(contemporànies, etc.) però no clàssiques. El més "clàssic" que he vist
és Mar i Cel (escrita farà uns 80 anys, imagino, per la data de
l'autor). Lope de Vega és del 1500 o 1600...

contres/dubtes:
a) Crec que és a la sala gran del TNC, diuen que se sent malament (jo he
estat a la petita només)
b) una obra amb vers? M'agradarà?
c) una obra clàssica... m'agradarà?

Tenia més contres i ara m'han marxat...

Suposo que intentaré anar-hi, ni que sigui per curiositat i no quedar-me
amb les ganes (que després, quedar-se amb les ganes, encara és pitjor!)

--
Carles Pina i Estany            GPG id: 0x8CBDAE64
        http://pinux.info