> Bones gent,
>  Ara estava mirant ofertes de hotels i apart-hotels per aquestes vacances
> i tinc dubtes. No se be com funcionen els apart-hotels. M'ho expliqueu
> com funciona, si hi heu anat algun cop? Es que anar amb una nena petita
> de 12 mesos que encara menja papilles no se que serā el que mes convé.
> Grācies
>

> -Xicoteta-

Hola!

Vaig estar vuit mesos a un aparthotel a Lekeitio, mentres treballava al
pais basc. La suposada grācia de l'apartament (habitaciķ) a la que estava
es que... a diferčncia de els habitacions normals, tenia nevera (no un
minibar), uns fogonets, microones,uns quants gots, coberts...etc. Com que
tot el dia estava fora, de cuinar, res, perō en el teu cas, potser és
interessant disposar d'aquestes comoditats. La veritat es que vaig estar
molt bé aquells mesos allā dalt, i el lloc era prou tranquil i agradable
(aparthotel Zubieta, Lekeitio, Bizkaia).

Salutacions,

Josep