Jo hi vaig anar ahir i no em va agradar gens. L'obra en si mateixa és bona, per descompat, com bé dius tu, un clàssic del teatre castellà. Però la posada en escena molt molt fluixeta. El que més em va agradar van ser les dues protagonistes femenines, una de les quals, la Isabeleta del 'Cor de la ciutat', treu la capacitat d'actriu que a la sèrie no se li coneix. Però la resta, fluix, fluix.

A més, és vergonyós que la sala gran del TNC sigui TAN incòmoda. Han volgut aprofitar tant l'espai que als qui fem més de 1.70 no ens hi caben les cames i estem tota l'estona encarcarats com quatres. Pel que fa al so, no t'ho sabria dir: era força endavant i els sentia bé.

Això del vers... a mi m'agrada, i vaig gaudir molt amb el Cafè de la Marina la temporada passada, en canvi, ja et dic, ahir, gens.

Clàssica o no clàssica? No hi fa res. El muntatge que l'any passat representaven al Lliure del Juli Cèsar era impecable. Una obra clàssica però amb una posada en escena molt actual. Em sembla que aquetsa temporada tornava a estar en cartell: aneu-hi, val la pena!

És com les òperes que escenifiquen ara de tant en tant: el Don Giovanni de Calixto Bieito, per exemple, ami em va encantar, en canvi els puristes del Liceu van dir que era un despropòsit.

Si algú té temptacions, també, d'anar a veure 1Cantando bajo la lluvia', o que hi vagi si no ha vist la pel·lícula, o si l'ha vista, que es prepari per sortir decebut, ja que també és molt fluixeta. És clar que després de Gene Kelly és molt difícil fer res amb aquesta obra...