aixō de la nena q menja papilles i viatges, m'ha fet recordar el
primer cop q vaig estar en barcelona, jejej .
Porte molts anys sentint la aventura que van passar els meus pares els
dies q es van estar alli, quan jo no tenia ni un any, quins records...
XDDDD, crec q es van comprar un camping gas, al final.... :'-DD

laura...