El dilluns 25/04/05, a les 14:27 (+0200), Carles Pina i Estany va escriure:
> per cert, el Divendres abans de setmana santa vaig veure a l'UPC un noi
> que, o bé em va recordar a tu, o bé erets tu. Crec que la primera
> opció... (aprop de FIB, dins l'entorn de l'upc, assentat...)

Deu ser un doble... perque que jo recordi no he posat els
peus a la UPC des de... des de... mai, ara que hi penso.

> (sóc força desmemoriat per les cares...)

Si, jo tambe. En realitat ara no recordo que ens haguem
vist mai, eh, pero, et veig tan convençut que potser
m'equivoco...

8-)

--
hrnzt