Ja has tingut en compte la velocitat (freqüència) del processador, bus i la memòria que ja tenies?

Si no està tot en consonància pots tenir problemes

Lluís

-----Mensaje original-----
De: [EMAIL PROTECTED] [mailto:[EMAIL PROTECTED]En nombre de Ramon Fabregat
Enviado el: martes, 26 de abril de 2005 10:46
Para: llista@internauta.net
Asunto: [Internauta] Problema amb la Ram

Hola a tots llistaires.

M'he comprat una pastilla de 512 Megues de DDRam per posar la meu ordinador i cmpliar-la amb la anterior també de 512 que ja tenia. Pero quan le punxat el Windows s'ha començat a tornar boig i  deia que seguia tenint 512 Megues i petava per tot arreu. le tret i ara em surt que ja sols tinc 256 Megues :S... algú em pot ajudar ?... he fet algo malament ? o més ben dit havia de fer algo especial ?.

Gràcies