El Dimarts 26 Abril 2005 15:29, Carles Pina i Estany va escriure:
> Hola,

> o anem a llistes amb unes ganes diferents

Exacte. A algunes llistes i per motius diversos :)

Vaig tornar per l'aniversari de la mort del vendry.  En veure el panorama vaig
adonar-me que aquest lloc podia tenir altres utilitats.

> Jo faig anys que estic amb programari lliure. el començament incentivava
> molt i de manera molt activa perquè la gent utilitzés el programari
> lliure; ara de manera activa no ho faig tant, sempre que em respectin a
> mi.
>
> A més, el què pensem la gent canvia amb el temps. Jo primer utiltizava
> Linux perquè "era millor tècnicament", més que per temes
> ètics/filosòfics/sobre la llibertat, i fa temps (no tan com hauria) que
> he canviat la manera de veure-ho, és (normalment) molt més important la
> part filosòfica que tècnica.

Millor, que falta gent :)

Copipastada al final de l'apunt:
http://weblog.bitassa.net/arxiu/2005/04/26/158

> Jo a aqui (Internauta) no hi vaig a buscar gent perquè es canviï (si ho
> fan, millor, en general). Tampoc m'agrada normalment discutir d'aqeusts
> temes aqui. Jo vinc aquí a parlar de teatre, restaurants, cine, flors,
> olives; demanar dubtes que tingui de cotxes, viatges, cursos, llibreries,
> etc.
>
> Si algú té dubtes i puc els resoldré, però crec que el canvi ha de ser
> per voluntat de l'usuari, no perquè ningú el forci (sí que
> l'empenyin/ajudin a canviar).

Això no ho controles.  Alguns es senten forçats i aclaparats per
'impossicions' només per sentir-ne parlar.  Jo també tenc reaccions només per
sentir-los parlar: em poso la mà a la cartera i d'esquena contra la paret.

> Un canvi perquè forces a l'usuari,
> l'usuari sol estar rebotat ja amb el nou sistema, només hi trobarà
> defectes i a més a més donarà mala publicitat.

Tant fot la publicitat i els defectes.  No fan falta usuaris seduïts ni
tècnica ni marquetingnianament.

--
Benjamí
http://weblog.bitassa.net