Hola,

On Apr/26/2005, Benjamí Villoslada wrote:
> El Dimarts 26 Abril 2005 15:29, Carles Pina i Estany va escriure:

> Exacte. A algunes llistes i per motius diversos :)

sí :-)
Jo normalment estic aqui per desintoxicar-me d'informàtica XDDD, que no
només informàtica a la vida

> Vaig tornar per l'aniversari de la mort del vendry.  En veure el panorama
> vaig
> adonar-me que aquest lloc podia tenir altres utilitats.

"guaita", no sabia que havies estat per aquí feia temps. No em sonava
haver-nos creuat :-)

Per cert, abans hi havia l'Albert Ràfols per aquí no sé si encara hi és,
sé que us coneixeu...

> Millor, que falta gent :)
>
> Copipastada al final de l'apunt:
> http://weblog.bitassa.net/arxiu/2005/04/26/158

la part filosòfica-ètica és molt important. De la part ètica, el qui va
ser la gota que em va fer vessar el vas va ser en ricardo galli, a
valència.

Qui m'ha vist i qui em veu, comprant i buscant llibres d'ètica i
filosofia!

No tinc gaires coneixements de filosofia, però tal com he comentat i
llegint abans "Ética para Amador", quan llegia temes de llibertat
m'emocionava i tot fent paral·lelismes amb el programari lliure! :-)
(però no comparteixo tot el què diu l'autor, Fernando Savater)

Em queden mesos per tenir una informació mínima del tema, hi ha un món
ètica/filosòfic més enllà de la "ètica del programari lliure".

> Això no ho controles.  Alguns es senten forçats i aclaparats per
> 'impossicions' només per sentir-ne parlar.  Jo també tenc reaccions només per
> sentir-los parlar: em poso la mà a la cartera i d'esquena contra la paret.

les meves reaccions molts cops són sentiments, sorpresa, desesperació.
Programari privatiu, en alguns condicions, ho entenc (dic entendre-ho,
no estar-hi d'acord, compartir-ho, etc.). Programari pirata amb
alternatives lliures em trenca...

> Tant fot la publicitat i els defectes.  No fan falta usuaris seduïts ni
> tècnica ni marquetingnianament.

més val un usuari de programari lliure seduït tècnicament que no un
usuari de programari privatiu

Quin és el major actiu que té Microsoft? Usuaris

a més pot ser un procés tal com jo he tingut durant els anys: primer
seduït tècnicament (majoritariament) i des de fa temps ja no és així

--
Carles Pina i Estany            GPG id: 0x8CBDAE64
        http://pinux.info