El Dimarts 26 Abril 2005 18:09, Carles Pina i Estany va escriure:

> "guaita", no sabia que havies estat per aquí feia temps. No em sonava
> haver-nos creuat :-)

Des del 96, quan en Vendrell em va dir si podia venir a animar el cotarro un
poc :)

Aleshores hi havia molta gent interessant.

> Per cert, abans hi havia l'Albert Ràfols per aquí no sé si encara hi és,
> sé que us coneixeu...

I tant, continua explicant coses interessants:
http://www.alrasa.com/bocamolls/

> la part filosòfica-ètica és molt important. De la part ètica, el qui va
> ser la gota que em va fer vessar el vas va ser en ricardo galli, a
> valència.

Li reenviaré, que estarà content.  També rep galtades per 'molestar' amb ètica
aplicada al bit.

> Qui m'ha vist i qui em veu, comprant i buscant llibres d'ètica i
> filosofia!

Ja és això: Societat de la Informació i _el Coneixement_

> No tinc gaires coneixements de filosofia, però tal com he comentat i
> llegint abans "Ética para Amador", quan llegia temes de llibertat
> m'emocionava i tot fent paral·lelismes amb el programari lliure! :-)
> (però no comparteixo tot el què diu l'autor, Fernando Savater)

Uf, el Savater.

"també tenc reaccions només per sentir-los parlar" de que la llibertat és una
imposició, volia dir.

> les meves reaccions molts cops són sentiments, sorpresa, desesperació.
> Programari privatiu, en alguns condicions, ho entenc (dic entendre-ho,
> no estar-hi d'acord, compartir-ho, etc.). Programari pirata amb
> alternatives lliures em trenca...

Idò si vols poder parlar d'altres coses i que no et facin el buit, no ho
expliquis gaire per aquí.

--
Benjamí
http://weblog.bitassa.net