Holes .. nosaltres contem estar el 21 a Breda .... qui organitza el sopar es en Josep M. Puig (va dir que faria la llista) ... suposo que si no ha dit res es perque no haurà llegit el correu ....

Estaré fora de viatge la setmana del 16 al 20 de Maig .. per tant necessito saber-ho abans, igual em toca tornar a casa dissabte i no vull córrer buscant mapes i llegint correus a dojo (adreça i hora) .... lo de buscar algo per dormir a la vora també ens ho hem plantejat nosaltres ..... per tant si l'Eduard Pertiñez, qui coneix la zona (i recomana el restaurant) ens pot dir alguna cosa .... farem plans.

----- Original Message ----- From: "Montserrat Garriga" <[EMAIL PROTECTED]>
To: "L'internauta" <llista@internauta.net>
Sent: Tuesday, April 26, 2005 11:20 PM
Subject: [Internauta] Sopar

Hola, queda confirmat el sopar el dia 21 de maig a Breda?. Com està allà per dormir, hi ha alguna fonda o similar.
Jo vaig anar a l'altre sopar al Siderpoloide, aquest crec que podré venir, no sé si sola o convenceré a en Ramon que vingui, és difícil.
Ja anirem parlant-ne.
Salut i bona navegació
Rat