To: <llista@internauta.net>
Sent: Thursday, April 28, 2005 4:46 PM
Subject: Re: [Internauta] Invents inventats

hola
ja, ja, ja, ja .... molt bona aquesta.

a que si? ;)

ja que estàs de conya (i jo també) ...... alternatiu? on veus la
alternativa? .... vols dir que alternatiu no seria anar a la biblioteca? no
a estudiar, a fer els deures després de les 5 o abans dels exàmens (no et
tracto de nena, si us plau, ... es el que he vist) .. es anar a agafar un
llibre, portar-lo a casa i el mes important ... llegir-lo ... anar a la
biblioteca després del curs que has fet ... s'ha de tenir temps per tot ...
la biblioteca no es un pàrking, un lloc per justificar ... ;-)

jaaja, quanta rao destiles en les teues paraules....

Alternatiu (entre moltes coses), per exemple per mi seria no fer servir el
mòbil (ui !!! , ... ni de broma, si els i dic als meus fills em foten a la
residència)

juas, jo ahir no portava el mobil i em sentia molt desemparada!! :S, quina por, com se queda amb algu si no tens el mobil per poder localitzar-lo a darrera hora..... glups, com se feia abans??, ja no ho recorde i nomes fa 3 anys q en tinc un!!

.... escriure cartes a ma (.... però que dius? .... a ma ...? ..
però s'escriu a ma? .... no en sé, no tinc corrector ... )

el que es pitjor q no tindre corrector, es que ja ningu t'enten la lletra ... de que servix escriure cartes a mà si no ho entenen? :((

...... no al SMS

per compatar idees va be, però despres t'acostumes a parlar telegraficament..... només te falta dir: stop!

.... això seria alternatiu (no donar negoci a Timofonica) ..... alternatiu
seria anar a veure els amics i no comunicar-se pels xats (quina cosa mes
antiga, ja, ja, ja), en fi, hi han tantes coses .....

bueno, això es cert,... pero he tingut epoques d'star a classe amb algu i anar corrents a casa per poder conectarme i poder parlar-hi un cop mes!! :'-DD

.. que es alternatiu?

doncs no se exactament el q vol dir alternatiu.... pero supose que en el cas q ens ocupa, deixar un llibre a un cantó i saber que ixe llibre quan tu el trobes nomes serà una parada en el seu viatge cap no se sap on ... te cert misteri, no saps d'on be, ni a on va :))

Alternativa eren els grenyuts de Eibissa als 60-70 (no es despectivament, es
per describir-ho) ...... ara son empresaris .... amor lliure, comunes,
maria, etc ... on son aquella gent i el seu projecte? .... tornarà a pasar
... d'aqui uns anys altres grenyuts ... amb amor lliure, ...... etc.

em sembla que ara el q es porta es que no haja propietat, els okupes, els mp3 que ronden d'aci cap alla, els llibres viatgers, les ong sense anim de lucre,........

ei, Laura, que no tinc res contra tu .. saps que t'aprecio .. i molt

ho se :)
.... es per escriure algo diferent i encetar una polèmica ....

si, si si, crida al mal temps ;))

va, venga .... que es alternatiu .... a que i a qui?

supose q ara es porta no ser com la manada... pero quan això es converteix en una moda, tots tractem de ser diferents de la mateixa manera.... i l'invent es trenca :(( ,

I si parlem d'emocionat .... ni t'ho dic ;-)

P.D.: Per cert, la Biblioteca d'Alexandria hi era fa molt anys i no es una
capítol de Cosmos (una sèrie de TV de Carl Sagan que van fer als 80 ... al
segle passat) .. una biblioteca es algo mes .... mes emocionat i molt mes
alternatiu ... es la meva opinió.

hi tant!!, això si seria emocionant q es conservara, ho portava una dona tot allò, pel que he llegit, es deia Hipatia :-), aquesta web dedica una secció a explicar qui era aquesta dona.... http://hypatia.fis.ucm.es/

salut i polemica per tots

laura