Tens raˇ Pere ... res ha canviat, be si, potser els noms ...

Aprofito per ... perquŔ darrerament tots els mals els te la xarxa? ... "es comunicÓvem per internet" ... "distribu´en el material per Internet", "un virus es propaga...." etc ..... que passa que el Vaquilla robava cotxes virtualment? es que son ... ("cada palo que aguante su vela") ... en fi, avui en tinc prou ...

P.D.: El virus del que parlava es el de la grip (que sou malpensats) .. aviat la gent no sabrÓ el que es. El all˛ de ... "era un virus i no es propagava per la xarxa" .... ves quina cosa, afortunadament :-)))

----- Original Message ----- From: "Pere" <[EMAIL PROTECTED]>
To: <llista@internauta.net>; "laura" <[EMAIL PROTECTED]>
Sent: Thursday, April 28, 2005 6:14 PM
Subject: Re: [Internauta] ringo

En/na laura ha escrit:
ei, ara que ho dius Pere, ahir o abans d'ahir em van comentar un cas
similar, probablement es seguir la regla d'or, no respondre res q no
hages demanat i no omplir cap formulari extrany vinga de qui vinga...
:)

Laura

Les coses no han canviat pas tant, de petits ja ens deien que no parlÚssim amb desconeguts, poder es mateix traslladat al cyberespai, no?

Pere