Hola, tinc uns arxius que es diuen CC50524a.001 i CC50524.002, i no els puc obrir. Em fa l'efecte que són arxius comprimits amb el MSBackup, però no trobo per enlloc aquest programet. Algú em podria dir on el puc trobar?.

De la època del MS-DOS hi havia diferents programes amb la possibilitat que et comprimissin el que fos en paquets de la mida desitjada (per poder-los portar en disquets, p.e.).

Alguns anomenaven cada paquet amb l'extensió correlativa .001, .002 perquè a la hora de descomprimir li poguessis anar posant els disquets en l'ordre que tocava.

Si no trobes el MSbackup prova a veure si l'arj (que era el més extès aleshores) s'ho menja. això si, hauràs d'investigar com se li diu que vagi demanant els paquets.

Sort!

Albert Que