Hello,
Legeixo a l'Absurd:
El gat, les cotorres i la Marsellesa

Una dona explica per la ràdio que cada matí canta la Marsellesa al seu gat. A
primer cop d'ull pot semblar estrany però no ho és tant. Jo, a les meves
cotorres, les vaig ensenyar a "xiular" El pont sobre el riu Kwai. I ho feien la
mar de bé, mentre que dubto que el gat de la senyora de la ràdio sàpiga entonar
allò d' Allons enfants de la patrie /Le jour de gloire est arrivé! .

Ves en compte, amic Dalmau, que veien com tractaben els japos als que
feien cantar i xiular potser et poden denunciar els de la Protectora.

--
*--\      /--*           Alfons G. Dolsa
|____\@@/____| Museu de les Papallones de Catalunya
 \ Ç  ##  Ç /     http://www.papallones.net