Bon dia:

Fa dies (mesos, anys) que venim observant la gran invasió de missatges sobre la qualitat de vida que ens volen imposar.

Imposar? dons si. Que no mengi grasses, ... que res de veure, ... que no fumi, .... que no corri a la carretera, .... que faci exercici, .... que begui tal llet que ajuda a .... que si crema per rejovenir no se el que, etc., .... està be que ens cuidin, però, si us plau, em poden deixar viure en pau i morir com vulgui?.

La sensació es: prenent tot tipus de precaucions no ens morirem mai ..... que si, que tots petarem tard o d'hora !!

Parlem de qualitat de vida? .... fins als 100 anys?. Ningú vol morir, jo el primer, però em sembla, senzillament, una bestiesa prolongar la vida d'una forma ... artificial. Quant acaba lo natural i comença lo artificial?. Es natural arribat als 80, 100, 120 anys? .... o lo natural son 200 anys? Quant direm prou ... quina es la mida bona? Quant val tot això? Com ho pagarem? Qui país podrà fer-ho?. Qui ens porta cap allà i perquè?.

No se com acabarà això ... no ho veig clar.

Entre d'altres la reflexió be perquè em vaig fer una analítica fa un mes, feia 5 anys que no ho feia ... menjo de tot, deixo de fer tot i faig de tot (es ha dir, una vida normalisima, el que em demana el cos .. be, a vegades demana però no .... ) .. acollonido, em donen el resultat ... i ... com un rellotge ... si m'arribo a cuidar igual surt "alt de tot" o "deficitari de tot". Saps que? continuaré com sempre .. res "enriquit" i res de "sense" ... que no em cuidin, es lo millor. L'alternativa es anar al metge divendres perquè en faci la llista de la compra .... aquesta es l'altra.

En fi .... en aquesta llista tots som del segle XX (suposo), ..... el XXI el que petaré ... espero.

P.D.: Eiii, que tampoc em preocupa massa, el meu rellotge ja ha recorregut 50, però mes de 75-80 no m'agradaria, una bona mida son 70-75 (perquè mes? si no m'aguantaria ningú .. ja no ho fan ara :-)) _______________________________________________