Que és una autovia segur que no. Almenys tal com l'entenc jo. Una
autovia de 250 metres .. no existeix. I efectivament, no hi ha cap
senyalització de prohibició fins al punt on jo giro.

El que no sabia, és que per una autovia poden circualr bicis. Així si
el d'ACESA em torna a aturar per dir-me q és una autovia ... li puc
dir... Sí, i què? ;)

Merci per tot!

Jordi Vergés