Hola,

Si cerques estar-te a la ciutat, parlen molt bé de l'Hotel Born, a un
antic casal mallorquí, al centre mateix de la ciutat.
Si vols un agroturisme, personalment només en conec un, que es diu
Bàlitx d'Avall, a la vall de Sóller. El paisatge de muntanya és
espectacular
però per anar-hi et convindrà llogar un tot - terreny...
Si tens oportunitat de trobar cap allotjament a Fornalutx segur que tampoc
te'n penediràs. Això sí, a llogar cotxe!

Biel