-----Mensaje original-----
De: [EMAIL PROTECTED]
[mailto:[EMAIL PROTECTED] nombre de Toni Dalmau
Enviado el: miércoles, 25 de mayo de 2005 13:44
Para: llista@internauta.net; [EMAIL PROTECTED]
Asunto: Re: [Internauta] swap entre wXP i algún Linux

En/na Pere ha escrit:

> I sempre tens els LiveCD, cosa mes inofensiva i menys perillosa no hi
> ha. N'hi ha de tots colors i formes.
>
> L'únic "inconvenient"; has de ser conscient de que el sistema anirà molt
> més lent del que aniria corrent sobre disc directament. Però ja
> m'agradaria (o no!) veure un LiveWindowsCD, bufff, quin malt rotllo!!!
>
> Salut,
>
> Pere

Quin LiveCD recomaneu per començar a fer proves?. Tinc el Catix però
davant les crítiques que va provocar en el seu moment no el vaig provar...

Salut i bona navegació!
Toni Dalmau, periodista
L'Absurd Diari (http://www.absurddiari.com)
Notícies surrealistes, insòlites i sorprenents