Hola,

On May/30/2005, Benjamí Villoslada wrote:
> El Dilluns 30 Maig 2005 16:06, Carles Pina i Estany va escriure:

> No l'havia usat mai, m'apunto el cromo :)
>
> Al man veig que ell obre els ports, perquè sempre fa falta un port escoltant.
>
> Com l'obres a l'ordinador remot?

a l'ordinador que rep:

nc -l -p 7111 | tar -xv --numeric-owner

A l'ordinador enviador (tot en una línia):

tar -cv --numeric-owner /bin /boot /cdrom /dev /etc /floppy /home
/initrd /lib /lost+found /opt /root /sbin /sys /tmp /usr /var /vmlinuz | nc
192.168.1.3 7111

(el lost+foundno faria falta copiar-ho, ni el sys... ja ho canviaré)

http://catux.org/index.php?contingut=articles&num=78

--
Carles Pina i Estany            GPG id: 0x8CBDAE64
        http://pinux.info