En/na Eduard Pertíñez ha escrit:
jo dono la meva opinió:

Si quatre nois al país basc decideixen fer baixar a tothom d'un autobús i calar-hi foc, això es considera terrorisme, detenen als quatre nois i a sis o deu més i els cauen 20 anys a cadascun.

Quan 15 fills de puta es dediquen a causar el terror dia rera dia en un poble o una comarca protegits per la bandera rojigualba, simplement perquè es consideren d'una raça superior, llavors diuen que són delincuents, i dels 15 que hi havia només se'n detenen dos, als que, com a molt, els cauran 10 anys i al costat de casa.

Jo diria que comença a respirar-se una certa indignació. NO en hi ha per menys.

Ahir a la nit, caminant per Gràcia, al creuar-me amb 3 persones, vaig sentir que la dona deia '...i després, per cremar un caixer els hi foten vint anys...'.

No sé de què anirien parlant, però no em costa gaire fer-me'n una idea.

--
Josep Payo
http://blog.solucio.com