Hola Llistaires...

A veure si em se explicar per que em pugueu ajudar

Estem mirant de fer reconstruccions 3D de talls seriats d'embrions. Són talls histologics, fem fotos microscopiques, les magatzemema l'ordinador i voldriem reconstruir despres l'embrió en 3D. La idea és que despres es pugui veure el tall de la zona seleccionada en la imatge 3D, la imatge real, no un dibuix.

A una llista d'histotecnics vaig veure que recomenaven aquesta pagina
http://www.bitplane.com/. L'hem estat mirant i ens sembla que és això el que buscavem, pero no tenim clar si en tenim prou am l'Autoaligner o necessitem tambe l'Imaris.

Em podeu ajudar?.....sabeu d'algun altre programa que ens pugues anar be?

Gracies per endavant