To: <llista@internauta.net>
Sent: Monday, June 13, 2005 7:01 PM
Subject: Re: [Internauta] Pringao Howto

En/na Francesc Garí Lleixà ha escrit:

Hola
L'enllaç funciona, però em diu que no hi ha text.
Pel que veig, per iniciar a la gent al Linux, corres el perill de fer de "Pringao HowTwo"
No, si al final l'hauré de provar . . .
Salutacions.

---

Vinga, anima-t'hi, podem ser els teus "Pringao HowTwo" amb molt de gust. Dona-li una oportunitat ;-) Veuràs com poc a poc sense el plaer d'alliberar-te de l'esclavitud del codi propietari 8-)

Salut,

Pere