Hola!

He mig seguit el fil del Pere i més gent però és llarg i hauria de fer
unes coses per demà... i crec que poc hi puc aportar (soroll més que
res).

Només m'agradaria fer una reflexió, que aquesta i 2 més algun dia
d'aquests escriuré "una mica millor".

Bàsicament és sobre quan es passa de Windows a GNU/Linux, i mirant només la
part... de "utilitzar-ho com a usuari" (no pensant gaire el què hi ha
darrera -mal fet segurament)

A vegades em venia algú que feia 3 dies que feria servir GNU/Linux i
allò que et comenta... "eps, no sé com fer això. I això va diferent. I
tinc un problemet amb XXXX", i ho diuen com si... veus com és més
difícil?

Però llavors li demanes... quan fa que fas servir Windows? 3 anys, et
diuen. I GNU/Linux? 3 dies. mmm... fer servir un sistema tan temps,
l'acabes coneixent (lo bo i lo dolent). I saps que quan passa "X" cosa
misteriosa és allò tan simple de fer "Y" cosa fàcil. Et dona un
rerafons molt important, tot i no semblar-ho.

Llavors una mica de paciència que val la pena per molts motius
canviar-ho. Quan estas amb un sistema, sense cap cosa pirata, i que quan
vols fer un mini-esquema (no ho comparo amb l'Autocad) pots fer un
apt-get install qcad i ja tens el programa i 1000 altres detalls val la
pena :-)

Bé, només volia comentar això :-) et sents com amb botes noves: còmode
però caminant extrany...

--
Carles Pina i Estany            GPG id: 0x8CBDAE64
        http://pinux.info