En/na Pere Castells ha escrit:
:-)))

Gràcies Pere .. a la que pugui en parlem ... de moment vas be (dit sense ànims de jutjar) ....
Gracies home ! ;-)

Soc de MS-Dos .. anti-Windows ...... tot i que al final ... per cert, vaig fer un curset de pagines web i vaig aprendre a fer-les amb el bloc de notes .. vull dir que no em fa por escriure sentencies .. va ser després que em van ensenyar a fer-les amb un programa ... es mes pràctic però no era del tot complert ... veus com no estic tant en contra ... ara, això si, soc usuari, gens informàtic i això ho heu de tenir molt present .. molt.

Si es així, amb linux, si vols, teclejes, i recuperes aquella sensació de control sobre la màquina que molts havíem tingut amb el MS-DOS. :-)

La meva filla presenta la tesis el proper dilluns .. no puc dir que es, ja avisaré quant pugui fer-ho .. es tracta del programari lliure i les telecomunicacions, va ser una de les regidores que va difondre la senyal a diferents universitats de una charla del Pedro Duque des de Terrassa ..... ha tingut moltes dificultats per passar la senyal audiovisual per la xarxa fen servir aquest tipus de programari, això a mes estan junt amb la seva companya la que s'ha encarregat de traduir aquell programa el VLC (no se si l'he escrit be) al català perque no hi era ... ha esta mes una cosa de estètica, un quedar be, .... que de efectivitat ... que se sent lliure? no soc ningú per dir-ho però mes fàcil si que ho volia.
El que es segur que se sent es bé, molt bé, jo no en dubtaria. No només han usat el PL, amb les dificultats afegides que podrien haver-hi, si no que a més han col.laborat amb ell catalanitzant un programa.

I del meu fill ja no dic res .... bronca darrera altra ... però es com si hem veies a mi quant tenia 20 anys ... protestava per tot .... era (i encara soc, d'aquí algunes reticències) una persona rebel ...  i en aquest moments per mi ser rebel no es ser lliure ... veig també certa esclavitud en algunes reaccions ...... (desgraciadament no tinc al fills a casa .. això es un altre problema).

Veus que no estic tant lluny del tema, però si amb moltes interrogants.
Tots plegats n'estem plens d'interrogants, i alguns els portem a voltes girats, com si fossin aquells ganxos de les carniceries amb que es penja la carn, clavats al coll.

Però està clar que els referents al PL tenen resposta, poder per aquí tots plegats en trobem.

va, deixa'm veure una mica la peli i demà si puc hi tornem ... si mentre tant algú s'apunta, dons millor.
Vinga, ja ens en faràs cinc cèntims de la peli, eh? ;-)

Que tingueu bona nit ...... i sobre tot, que es faci llum ... i fora desprecis (o qualificatius barats) .... a vendre lo nostre (lo vostre) ignoreu a la competència, li esteu fen el joc, os esteu equivocant (es la meva opinió).

Bé, no sé, poder, el tema es que quelcom s'està movent, a que es degut?  No se, segur que hi ha multitud de factors. Cap a on va? Ja ho veurem ...o  no!

P.D.: Avui fins hi tot algú ha dit que si li passava lo mateix a Linux era que el Gates tenia la ma llarga .... coi, si que li doneu importància, ja, ja, ja,  .... massa, es molt bo, he? .. molt bo .... això es que s'ha de dir, ......i  contra aquest paio s'ha de lluitar, contar un tipus bo. No se, em recorda el cas Carod .... contra pitjor parlen d'ell mes vots te. .. sento dir-ho però algú porta els papers mullats. Sempre he dit que si algú ven mes que nosaltres es que en algo (o en molt) ens equivoquem ..... no culpem als demés, es massa ... infantil, diu poc de nosaltres.

Home, jo diria que un xic llarga si la té eh? O dit d'un altre manera juga amb unes armes (prescindint ara de l'ètica de moltes operacions i pactes secrets) que el PL no té. No se, molt sovint jo crec que la gent no es conscient del poder real que te, i sobretot que pot arribar a tenir i vol tenir en Gates. Sincerament, a mi em fa por.

Vinga, demà o quant tinguis l'estona a desempolsar el portàtil. El farem un home! ;-)      (al portàtil eh!)

Salut

Pere