En/na Pere ha escrit:

En/na Esteve Valentí ha escrit:

Hola.

He trobat els drivers de línux del mòdem usb usr 8500 que tinc
per connectar a internet... és l'arxiu "eciadsl-usermode-0.6.tar"
que conté l'arxiu "eciadsl-usermode-0.6"
Com instal·lo aquests drivers?

No he usat mai un modem ADSL USB en linux (encara), podent usar un router doncs, ...

Cal ternir-lo :-)
Pot ser serà el segënt pas... Aquest mòdem m'el van donar els
de YA fa molt de temps en suscriu-re'm a l'adsl i la veritat va
molt bé... quan connecto algún altra pc amb el cable creuat en
un plisplas funciona tot.

Aquí hi ha la documentació.

http://eciadsl.flashtux.org/doc.php?file=eciadsl_install&doc_lang=es&view=html

M'ho miro... gràcies.

El SuSe Live DVD em permetia "Suspender"  (no funcionaba per
que era el live dvd) i el KUbuntu no ho posa...
Es pot activar d'alguna manera?

?

Hibernar la sessió.
Amb el wXP ho faig gairabé sempre i fa un volcat de la ram al hd
i t'estalvies molt de temps en tancar i tornar a obrir programes, etc...

La partició l'he creat en format ext3.... hi ha algun programa
per veure aquestes dades desde wXP?

Si.

http://uranus.it.swin.edu.au/~jn/linux/explore2fs.htm

M'ho miro... gràcies Pere.