Holes a tots:

Dons be, que volia fer-vos participes una gran alegria (que millor que dir-ho als amics) .. la meva filla Xènia, ha fet la lectura avui, davant d'un tribunal, de la tesis final de carrera.

La nota un 10, no ho puc posar en majúscules, no les trobo, son els nervis :-). Enginyeria en telecomunicacions (imatge i so).

Ja os diré de que va (la tesis), però te a veure amb transmissió d'imatges i so a través de la xarxa fent servir "programari lliure" (i d'altres mandangues), ja sabeu que no hi entenc, es un nom rar ;-)

Realment estic molt content .. llàstima que els avis no hi siguin, vessin estat tant o mes orgullós que jo. Ells que van participar molt humilment en la construcció d'aquest país i vessin vist que, mica en mica, anem sortint del forat on molta gens ens hi tenia posats i no ens deixava sortir .... el forat de l'incultura i la fam. Mai oblidaré d'on vinc (sovint es fa, es una llàstima, no renegaré mai d'això).

Per molts de vosaltres serà lo mes normal, potser si, segur que si, però per mi i la meva família no .... ni os ho imagineu.

Pos ja està, que no es una web, però ho volia compartir :-))) _______________________________________________