En/na Joan Riudavets ha escrit:

m'explic:
havia dit que no hi tornaria fa molt temps, però com feia una setmana
que me trucava cada dia... bé vaig accedir-hi.
Resulta que el trasto és un pentium 4 amb 2 discs durs, i no es deixa
instal·lar el finestretes.
Quan comença la instal·lació va i s'atura. No es penja no, s'apaga.
Quan feia 3 cops que ho vaig intentar provo d'instal·lar el mandrake
10.2 i en 15 minuts tot instal·lat. Des de linux formatejo l'altre
disc dur i torno a provar d'instal·lar el ditxós windows. i el fill de
la gran mare torna a fer el mateix.
que passa?
s'ha tornat intel·ligent la màquina?
el cd del win no és defectuós perque ho he provat amb 2 diferents...
D'això no se'n diu Intel.ligència artificial? ;-)

Has provat a enganyar-lo? Rodeja la cpu de diferents cd's de distribucions de linux variades, deixa algun llibre sobre programari lliure a prop del teclat, algun howto en front de la pantalla. I de cop i volta, sense que s'ho esperi, li omples la boca amb el cd del finestretes :-)

De totes formes, comportaments així, en finestretes poden estar causats per alguna pastilla de ram defectuosa. Alguna experiència hi havia tingut.

Salutacions,

Pere