En/na Francesc Garí Lleixà ha escrit:

Hola.
Jo no em considero "motard", ara mateix.
Però em passo la meva vida professional rodejat de motos. Montant, desmuntant, possant a punt, revisant, provant, etc.
Aquestes dates fins al gorro i tot.
Vaja, que soc mecànic. Qualsevol dubte o dada que us faci falta de qualsevol cosa amb 2 rodes, ja ho sabeu.
@veure
Kiqu Garí

Home, ja que has ofert el teu ajud vaig a aprofitarme una mica de tu ;) a veure si mai has vist algun cas semblant

Tinc una virago 535 de segona ma, al cap de poc temps de comprar-la vaig intentar quedarme sense gasolina, per saber quina autonomia tenia. El cas es que al cap de 185 km, el motor comença a sonar raro (cof cof cof) i li dono al interruptor aquell que porta al manillar per fer entrar la reserva, la moto continua fent cof cof, i es para.

Be, mala senyal, tot aixo a 5 km de la benzinera. A la que li dono al contacte sento un "clec clec clec clec ..." durant 5 o 6 segons, penso q aixo deu ser la bomba de gasolina que esta enviant-li suc al deposit, pero lo mes que aconsegueixo es ficar-la al ralenti i que es pari tan aviat com li dono gas. Al cap de una estona m'en adono que si li dono al contacte 7 o 8 vegades, engego, fico l'estarter, el motor es revoluciona prou com per a avançar, entre falses explosions un parell de kilometres fins que em diu prou i tinc que arribar a peu a la gasolinera.

Despres de explicar-li al mecanic que me la va vendre i sentirme idiota mentre em diu que no vaig ficar be la reserva (potser no vaig premer be el botonet, no?), em torna a pasar el mateix un parell mes de vegades, fins que li porto un dia al taller mentre fallava i li demano que m'ensenyi com punyetes s'ha de fer.

Se la mira, i al cap de 5 minuts em diu que falla una electrovalvula que es la que envia gasolina del diposit auxiliar al principal bla bla bla ...i que val 30000 peles, instalacio apart, i que es fotut de canviar-la perque cal desmontar mitja moto

Feia un mes que li havia comprat la virago, tot i aixi li dic que asumeixo el cost de la peça, pero la ma d'obra no es problema meu, que ho arregle aviat

Aixo va ser al gener, la peça encara no ha arrivat (una mica raro, no?) i ja m'en he cansat de llargues.

La pregunta es:

Triguen sempre tant els de yamaha a servir un recambi?
Pot ser realment l'electrovalvula famosa? o el problema pot venir d'un altre lloc, mes car?

Com ho veus?

--
Saludos
Jordi Royo