de fet, d'error no me'n dona cap, ni la catix ni el windows. si et
refereixes a quin error dona al muntar manualment la partició en
qüestió, la que està feta malbé, no ho sé... pq no se com es fa això
de muntar sistemes d'arxiu :).

qualsevol altre suggerència serà benbinguda. per cert, algú sap si hi
ha empreses que es dediquin a arreglar aquestes coses...?

--
PauCas