Ep!

I tu què escoltes la COPE...encara no han dit que la culpa és dels bascs i
dels catalans???? Ja triguen a parlar d'un complot d'aquestes
comunitats...hehehe

Salut,

Josep

Quoting "Joan Olivé M." <[EMAIL PROTECTED]>:

perdoneu, es que m'he oblidat de posar:

"M'HAURIA DE CAURE LA CARA DEVERGONYA...

Per l'alegria de saber que la capital...."

Suposo que m'enteneu, estic absolutament emocionat, es que ara mateix tinc posada la ràdio amb els meus amics de l'ànima de la COPE i m'estan saltant les llàgrimes...

d'alegria

Joan Olivé i Mallafrè

P.D.: Quans minuts trigarem a sentir de la brunete mediàtica que la culpa l'ha tingut en Carod Rovira?

Mireu, ara son les 12h 52' i engego el cronómetre fins a sentir per primer cop el comentari