Hola,

Jo em guardaré prou de dir que ja sabia que a Madrid no li donaven les olimpiades, de la mateixa manera que no seré jo qui desvetlli els motius de la seva eliminació, més que res, perque no en tinc ni idea.

Però ja fa uns mesos, que després de determinats incidents de caire raciste ocorreguts a camps de futbol de Madrid de la lliga espanyola, van apareixer articles periodístics alertant del mal que feïen aquests esdeveneniments a la candidatura de Madrid.

Per situar el tema en el temps, aquests fets van succeïr després de les imatges del senyor Luís Aragonés "motivant" a en Reyes vers el seu company de color a l'Arsenal, Thierry Henry. Segur que recordeu que aquelles imatges van arribar a causar un problema diplomàtic.

Es podria afegir el darrer atemptat d'ETA a Madrid, però sincerament, no crec que això hagi influït.

Organitzar una caceria de bruixes mediàtica per trobar un culpable d'aquest resultat és igual a negar-se l'autocrítica, i si més no, hi ha dubtes raonables que poden fer entendre que Madrid no sigui la ciutat escollida.

Tenen l'oportunitat d'aprendre dels seus posibles errors, sempre que vulguin fer-ho, és clar.

Salutacions