El Dimarts 12 Juliol 2005 18:06, Toni Dalmau va escriure:
> La gent es posa nerviosa als aeroports i després passa el que passa:

Jo també m'emprenyaria, si fos el Laporta.

Perquè el passen per l'escanner?

Perquè a mig vol el Laporta no s'aixequi armat i segresti el vol?

Que el tornen a fer passar, 3 cops, com qui diu "Laporta, no ens enganyaràs!
no amagaràs la teva arma de destrucció massiva i salvaré el món d'altre 11S!"

Au va! :)

Els mediterranis tenim als gens que normes com aquesta estan per botar-se-les
en casos tant evidents com aquest.

No passen pas a la casa reial, pels escanners, pels mateixos motius que espero
haguessin raonat els guardies pel Laporta. El rei segrestant un avió?
"Sofia, amordaza la tripulación y ponles las esposas mientras desvio yo mismo
el avión, que para eso soy piloto. Reparte la munición entre las niñas, que
el chico cubra a Leticia y dale la pistola de plástico al Marichalar, que a
ese, si se le cruzan los cables..."

Però potser en el cas del rei no és raonat, sinó litúrgia.  Justament per
aquesta falta de raonament, els terroristes de veritat poden medir fins on
arriba el quadriculisme d'aquest personal i colar allò que els hi convé :(

--
Benjamí
http://weblog.bitassa.net

.