Bona nit!

El que tu dius és un "sonòmetre". En pot trobar a: Onda Ràdio (Gran via de
les Corts Catalanes, entre Aribai i Muntaner, banda muntanya), a Diotronic em
sembla que també, i segur que antigament a una botiga que crec que es deia
MArtin Marten, però que em sembla que han xapat...i ja deu fer dies :-( Potser
a raig també en venen (raig.es).

29 dB està -crec- prou bé... és una reducció prou important del soroll. A
més, vaig flipar el dia que vaig llegir que això té una vida limitada, com
ho has d'adjustar, etc... :)

Aquesta nit comentave a un sopar que havia vist proteccions per les oides a
Duxford (UK), però que no em van fer el pes, excepte el preu (5 GBP=+/- 7,5
?), de la marca Racal (que fan ràdios), plegables i que quedarien molt bé
dins la motxilla...

Vagi bé!

Josep

Et fa molt de soroll l'ordinador i per això els vols? :-DDD

Quoting Carles Pina i Estany <[EMAIL PROTECTED]>:

Hola,