From: "Carles Pina i Estany" <[EMAIL PROTECTED]>
To: <llista@internauta.net>
Sent: Saturday, July 30, 2005 11:44 PM
Subject: [Internauta] Windows XP error: Codi 10

Hola!

Sí, tinc una pregunta de Windows XP :-) (relacionat amb un Linux)

Seré breu: tinc un ordinador que fa de dispositiu USB (que després serà
una PDA, però de moment ho tinc amb un ordinador).

Em comunico bé Linux-Linux (al host i al target per entendre-ho) però si
al host hi ha Windows i al target Linux el Windows reconeix el nou
dispositiu, em demana el driver, li dono (és un simple driver de port
serie, el usbser.sys i un .inf que ja donen amb el Kernel de Linux), es
copia tot bé i llavors apareix amb un signe d'exclamació i diu "No se
puede iniciar este dispositivo. Código 10" (o semblant).

He buscat i no he trobat el meu cas concret, però heu tingut "Código 10"
amb dispositius USB? Com ho heu solucionat? No sé com agafar-ho, amb
Linux-Linux va bé... si tingués el codi font podria anar a mirar què
dispara el Código 10.

Si em doneu alguna idea potser ho podré extrapolar a lo meu...

Fins aviat i gràcies!

--
Carles Pina i Estany GPG id: 0x8CBDAE64
http://pinux.info