Hola,

On Aug/02/2005, Josep Payo wrote:
> En/na Carles Pina i Estany ha escrit:

> Intenta-ho :)

intentaré :-)

> http://www.segundamano.es/
>
> Pots mirar com estan de preu els de la mateixa 'anyada'. Crec que hauràs
> d'especificar millor el model en concret (CL, GT, GTI, GTD...),

GTI

> cilindrada, sèrie (deu ser la II, potser III) i altres dades. Crec que

sembla que és sèrie I més aviat, quasi 2

cilindrada 1781, potència 81

> si hi poses un anunci t'ofereix força opcions d'equipament per marcar.

Ara que recordo anuncis de cotxes: Elevalunas eléctrico i "tancament
centralitzat"

Queda clar que no sé vendre cotxes, lo meu són els ordinadors (que
tampoc en sé vendre...). Em deixo el més important, el motor :-)

--
Carles Pina i Estany            GPG id: 0x8CBDAE64
        http://pinux.info