To: "Pere Pie" <llista@internauta.net>
Sent: Thursday, August 04, 2005 2:08 PM
Subject: Re: [Internauta] En Morales ataca de nou

Hola ,

Thursday, August 4, 2005, 1:56:08 PM, escrius:

Sembla que en Morales o un parent seu, ataca de nou a Roquetes.
Coño! Si solo le dimos un par de cachetes amistosos!

Quins OUS! Tenia blaus i cops fins a les celles!

I l'advocat surt dient que estan molt "apenados".

Salutacions,

I sense voler fer valoracions nomes era perque s'habia negat a ferse
la prova d'alcoholemia.

I si s'arriba a saltar un semafor que hagues passat ?

QUE BESTIES !!!

No fa gaire temps en una casserna de la GC a Alacant encara tenien les
fotos d'en Franco i Jose Antonio, al mig el Sant Crist i a sota el
Rei.
No ens hem d'extranyar que encara passin coses aixi. AMb aquesta gent
no podem esperar gaire mes.

--
*--\      /--*           Alfons G. Dolsa
|____\@@/____| Museu de les Papallones de Catalunya
\ Ç  ##  Ç /     http://www.papallones.net