Hola, Pere i collistaires:
A més a més de xou, ben montat i publicitat, com mai des de allò de trepitjar la Lluna ;)
Sóm com lampistes... i nens que juguen amb els Lego.
---
Salut
Txerra
http://txerrades.lamevaweb.info

2005/8/9, Pere Castells <[EMAIL PROTECTED]>:
Bones:

Quin xou això del Discovery .... si, lo millor i lo mes important es la
seguretat, res a dir .... ben fet si no ho tenen clar. Em sabria molt greu
una desgracia.

Dit això, no puc evitar dir  que  ... son un xapuceros .... això ens passa a
nosaltres i som la conya del planeta .... però clar, son americans i això en
diuen ser curats ... em recorda les pelis espanyoles dels 60 amb el actors
de conya de l'epoca on van voler imitar la Nasa i li van posar el nom de la
Sana ...

Que si els núvols, que si la placa solar, que si cauen coses pel camí, que
si la plastilina, que si el menjar .... no mes els hi falta que s'els hi
pengi el ordenador ....

Res ... això es tecnologia punta amb els pressupost que tenen? que s'ho
facin mirar i que no es mirin tant el melic .... agafaran mal a les
cervicals.